قوانین و مقررات فروشگاه کاوایی شاپ

  • برای سفارش کالاهای مورد نظر، موارد را به سبد خرید خود اضافه کرده و در نهایت سفارش را نهایی کنید.

  • مشتریان در هنگام ثبت سفارش، باید اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیر اینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.

  • کاوایی شاپ از طریق پست سفارشات شما را به سراسر ایران ارسال می کند و هزینه 8 هزار تومان به عنوان هزینه پست برای ارسال سفارشات دریافت می شود.

  • امکان ارسال سفارشات با پیک و در زمان تعیین شده در تهران وجود دارد. بدینمنظور لطفا از طریق تلگرام باپشتیبانی هماهنگی های لازم را انجام دهید. هزینه مازاد پیک برعهده مشتری می باشد.

  •  مدت زمان تحویل کالاها حدود ۳ تا ۴روز کاری است.

  • مشتریانی که به هر دلیل تمایل به لغو سفارش خود پس از ثبت دارند تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش در صورتیکه هنوز سفارش ارسال نشده باشد، از طریق تلگرام به پشتیبانی اطلاع داده تا نسبت به لغو سفارش ایشان اقدام گردد، مبلغ سفارش ظرف مدت 24 ساعت به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد. (پس از گذشت 24ساعت و یا ارسال سفارش، امکان لغو امکان پذیر نخواهد بود.)

  • چنانچه در موارد نادری موجودی کالا به اتمام رسیده باشد و ثبت سفارش توسط مشتری انجام گرفته باشد، قبل از ارسال به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد و چنانچه مشتری تمایل نداشت سفارش ایشان لغو شده و مبلغ به طور کامل به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد و در غیر اینصورت مابقی سفارش پس از برگرداندن مبلغ کالای به اتمام رسیده، برای ایشان ارسال خواهد شد.

 

توجه

با  در نظر گرفتن محدودیت های موجود در تهیه کالا، اگر زمانی سفارشی از طرف کاوایی شاپ سفارش عمده تلقی شود فروشگاه میتواند سفارش را لغو و مبلغ را به فرد سفارش دهنده عودت دهد.

;